Tikarn97: i studion på huvudsändningen just nu lynchar Wikegård domarna i direktsändning i intervju med domarna. Kan inte Wikegård se 4-5 timråmatcher istället, då får han plocka fram hjärtmedicinen.
{297}: Lyytinen gör en sjuk supermatch när han blir inslängd direkt i hetluften. Han var med marginal vår bästa back ikväll och fick starta med Dahlen och Lander i övertidsspelet. En klassvärvning även fast han är tänkt som en breddback. In Kapanen we trust!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.