Kebab_House: Nu börjar vi skönja det Timrå vi ska ha framöver spelmässigt. Oerhört starka poäng idag. Jag väljer att bara lyfta fram Lander!! Vilken jädra chef han är på isen. En gigant. Jo åsså Per S. Generalen där bak.
Kebab_House: En match gör, givetvis, ingen säsong. Men visst fasiken var det en debut med mersmak. Håller han den här nivån över tid är det en klockren värvning och snudd på genialisk av Kapanen.
Kebab_House: Bra kväll! Smaka på den här: Inget lag förutom Leksand har förlorat färre matcher hittills. Vi har vunnit 6 av 10. Har det hänt i modern tid?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.