Dubbeld: Korrekt! Den straff som gör att man får ett mål mer än motståndarna. T.ex. hade Lander satt tredje straffen får han inga poäng för den. Då hade det blivit Emil P också och Cannelonin hade såklart inte behövt skjuta sin
Dubbeld: Det är det! Lyytinen har samma rörelsemönster som Dahlén, såg riktigt fin ut med pucken. Helt okej i försvaret med. Men man såg dock vissa tendenser när han skulle in framför egen kasse och dribbla, det antar jag att han fick höra när han kom till båset. Hoppas han kan hålla det här spelet uppe. Förväntade mig verkligen inte detta, likt många andra. HYVVÄ!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.