Sputnik: "Vi blev nonchalanta och drog ner tempo, istället för att köra på och döda matchen definitivt." Det är en Timrå klassiker det där, man leder också plötsligt börjar man lira sämre och sämre bara för att behålla t.ex 3-0 istället för att fortsätta att nöta på.
Tror vi aldrig kommer att komma iväg från det, har ju suttit i sen åren i HA :D
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror vi aldrig kommer att komma iväg från det, har ju suttit i sen åren i HA :D