1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2396012

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Sputnik: "Vi blev nonchalanta och drog ner tempo, istället för att köra på och döda matchen definitivt." Det är en Timrå klassiker det där, man leder också plötsligt börjar man lira sämre och sämre bara för att behålla t.ex 3-0 istället för att fortsätta att nöta på.

Tror vi aldrig kommer att komma iväg från det, har ju suttit i sen åren i HA :D

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Dubbeld: Nja, för mig så känns det nästan som ett generellt otyg. Nästan så att det blir en omedveten handling för dom flesta inom dom flesta sporter.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer