Labban: Jag utgår väl lite ifrån att han är billig i min bedömning. Kanske han har en billigare lön denna säsong men att om det visar sig att han håller så ökar den när han går in på sitt sista år på kontraktet, typ.
Vill se Pääjärvi i en andrakedja om han lyckas bra. Nog smart att spela honom i 3e linen till att börja med. Tror hans tyngd och förmåga att hålla i pucken kommer att bli nyttig. Vill också se Walli och Hartmann högt upp i hierarkin. Det blir tuffa val framöver. När Halloran är tillbaka ännu svårare. Om vi är skadefria dvs.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer