Vill se Pääjärvi i en andrakedja om han lyckas bra. Nog smart att spela honom i 3e linen till att börja med. Tror hans tyngd och förmåga att hålla i pucken kommer att bli nyttig. Vill också se Walli och Hartmann högt upp i hierarkin. Det blir tuffa val framöver. När Halloran är tillbaka ännu svårare. Om vi är skadefria dvs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förslag:
Dahlen - Lander - Pettersson
Wedin - Hanzl -Hartmann/Walli/Halloran
Alvarez - Lundin- Pääjärvi
Andersson - Blomqvist - Hartmann/Walli/Halloran
Extra: Boyce/Värmhed
Vill se Pääjärvi i en andrakedja om han lyckas bra. Nog smart att spela honom i 3e linen till att börja med. Tror hans tyngd och förmåga att hålla i pucken kommer att bli nyttig. Vill också se Walli och Hartmann högt upp i hierarkin. Det blir tuffa val framöver. När Halloran är tillbaka ännu svårare. Om vi är skadefria dvs.