Brynäs spelmässigt bättre i 1a. Tycker dom ser lite desperatare och lite mer samlade ut. Tack och lov lallade dom bort 5-3 fullständigt. Stå och passa mellan två spelare och ta avslut ur dåliga vinklar, tackar tackar.
Chansmässigt borde Timrå fått in i a f någon puck. Sjukt dålig utdelning på Jontes fantastiska passningar.
Hoppas trenden vad gäller andraperrar nu på slutet håller i sig. Fortsätter det så här lär det bli svårt att ta poäng.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.