Andersson: hartmann har en designerad hållplats den kommande tiden och det är bänken. Hartmann och Alvarez har verkligen diametralt motsatt formkurva. Ifjol var hartmann en av mina absoluta favoritspelare, idag ska han inte ens vara ombytt. Alvarez, min största hackkyckling hela förra säsongen, jäklar vilka kliv han tagit. Fler borde titta på hans kämpainsats och ta efter för energin ikväll var bedrövlig.
Nä bryt ihop och kom igen. Och för fan Hanzl, kom tillbaka!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nä bryt ihop och kom igen. Och för fan Hanzl, kom tillbaka!