1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2399176

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Knylan: Jag närvarade på en bortamatch way back, innan klubben kånkade och fick starta om nere i systemet. Slutet av -80-talet. Minns inte exakt säsong. Ej heller om det var match i Allsvenskan eller Playoff. Timrå vann matchen. Minns inte med hur mycket, men jag minns så mycket att klacken levde om som fan både under matchen men även efter densamma vilket nog uppretade hemmafansen aningens. För jag vill minnas att vi fick poliseskort ut ur hallen. Men sen på plats i bussen blev vi överösta av sten och annat material av det hårdare slaget.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Rip Kirby: För att parafrasera Ron Burgundy "You stay classy, köpelag 2/Pirates/Vipers"

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.