nu får det faan räcka!!! har man inte råd så har man inte.jag betvilar inte att sk inte försöker att få det så billigt som möjligt.nu blev priset som det blev,och det är bara att leva med det.själv så tycker inte jag att man ska klaga.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
har man inte råd så har man inte.jag betvilar inte att sk inte försöker att få det så billigt som möjligt.nu blev priset som det blev,och det är bara att leva med det.själv så tycker inte jag att man ska klaga.
mvh
77