{297}: Äsch vi vann matchen. Sjöqvist får väl åka hem och grina, han gjorde det han kunde för att döma bort oss men misslyckades. Det gick inte hitta någon mer utvisning i hemmalagets favör.
+ 4
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte