Håller med i mångt och mycket men det är deras välsvarvade press som totalt sätter socker i vårt maskineris olja. Om vi ska förbi den pressen måste vi spela på toppen av vår förmåga. Tror inte de sätter sitt presspel så här väl varje kväll, egentligen enbart i ett av deras tvåminuters BP som de tappar nivån.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med i mångt och mycket men det är deras välsvarvade press som totalt sätter socker i vårt maskineris olja. Om vi ska förbi den pressen måste vi spela på toppen av vår förmåga. Tror inte de sätter sitt presspel så här väl varje kväll, egentligen enbart i ett av deras tvåminuters BP som de tappar nivån.