1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2404508

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Hemma igen. Kändes som att vi stal tre poäng idag. Men gärna för min del. Stal sittplatserna i bussarna hem också. Kände mig som Kung i Timrå-tröjan bland diverse MIF-halsdukar. Har alltid betraktat Malmö Redhawks som ett ödmjukt gäng. Trevliga arrangemang, ibland sköna poäng att hämta, ingen publik som vill starta jävel etc…

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: Hade räckt med "ingen publik". Alltid nej till köpelagens urmoder, Malmö/Lund kan hålla sig till handboll på vintern.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: Sett det här på flera ställen, och vill bara flika in att ifall vi ”stal” poäng idag, måste man vara 200% med på att Växjö ”stal” poäng mot oss 😉 Funkar liksom inte att tycka LÄJKERS spelade ner oss (utan att skapa några riktiga lägen), och sen anse att vi har all tur i världen när Malmö knappt skapar lika många lägen som oss (då vi är sämre sett över hela matchen).

Utöver det, riktigt chef att stjäla sittplatserna från MIFFARNA på vägen hem 🥳

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: så jäkla skönt med vinst på en lördag eftermiddag å sedan kunna se en bonus match utan press som börjar 18.00 bara för att man gillar hockey.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: hur kan man ha kameran ovanför mittlinjen på matchen Östersund Norrby viktiga matchen vill ha derby..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.