Hemma igen. Kändes som att vi stal tre poäng idag. Men gärna för min del. Stal sittplatserna i bussarna hem också. Kände mig som Kung i Timrå-tröjan bland diverse MIF-halsdukar. Har alltid betraktat Malmö Redhawks som ett ödmjukt gäng. Trevliga arrangemang, ibland sköna poäng att hämta, ingen publik som vill starta jävel etc…
+ 10