1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2404585

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Henrik_Tikare:

Jaaa, så jävla skönt när alla ens planer går i lås för en gångs skull. Kände mig så förbannat svintrött inför resan till arenan. Men tänkte att ”va fan, ska bli kul det här!”. Dagens höjdpunkt (inte så långvarig, men desto skönare) var när vi fans tackade Timrå IK för den knappa vinsten efter matchen. Var nervös inför den, men fick ändå känslan att detta fixar vi nog till slut. Gillade JJ:s aktioner och skrek rakt ut när Lander avgjorde. Hade inte en tanke på att MIF skulle komma igen efter det. Malmö är bara så himla snälla. Tack!

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Vi vann ikväll rabbuslingar!
Å ikväll rinn dä lätt i strupuslingen!!!🎉🥳🍺
Uppladdat:

500x0-c4cfd66e-a228-4926-b14b-228a6a96df02.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.