1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2404996

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Charliejfz: ja nu får ni också rycka upp er lite. Även om jag är lite skadeglad att "sydlagen" ligger i botten så kan jag faktiskt unna er något bättre. Sedan att du alltid är här inne och är trevlig gör ju att man får mer respekt för RBK.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
OlliJanne: Tack Janne. Det är småstads andan som finns gemensamt i Ängelholm och Timrå. TIK och RBK har mer likheter än skillnader. TIK har ju betydligt mer SHL historia men har likt RBK fått kämpa för SHL platsen. I år blir det ändring och jag tror Tik slutar topp sex.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.