1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2405160

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Rip Kirby:

”Vi älskar Timrå, klapp-klapp-klapp-klapp-klapp” funkade ganska bra igår. Allt det andra också. Har förvisso inga större krav på en så liten klack. På hemmaplan är det annat. Har dock inte varit på plats i Timrå sedan cirka ett decennium. Längtar ibland, men det lär aldrig bli av igen. Får helt enkelt nöja sig med att stå i småklackar i Skåne. Trivs med det också.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: jag har också levt i exil länge. Typ 16 år. Segrarna blir fanken så goa på bortaplan. Promenaden ut ur hallen, över parkeringen. Så jävla gött kan det vara.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Oliver gör 0-4 för Löven...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer