1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2405218

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du får skaffat obsproject.com/ och spela in alla matcher som CMore sänder i uppehållet.
En kan hoppas på en bra blandning där.

Annars återfinns ju slakten av stockholms stolthet på Youtube.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:

Tusen tack för tipsen, men är lite rädd för att dra på mig kostnader nu när man bara satsar järnet på att dra in så mycket stålar som möjligt. Vet inte riktigt till vad, men säkert kan man använda dessa till något vettigt i framtiden. Slakten av Stockholms stolthet, ja. Vi vann ju så jävla lätt. Behöver inte se krossen igen. Hade hellre sett knappa vinster i diverse kvartar tidigare som vi aldrig fick uppleva. Snackar typ HV och MoDo nu. Har dessvärre satt sig i skallen…

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer