1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2405239

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:

Tusen tack för tipsen, men är lite rädd för att dra på mig kostnader nu när man bara satsar järnet på att dra in så mycket stålar som möjligt. Vet inte riktigt till vad, men säkert kan man använda dessa till något vettigt i framtiden. Slakten av Stockholms stolthet, ja. Vi vann ju så jävla lätt. Behöver inte se krossen igen. Hade hellre sett knappa vinster i diverse kvartar tidigare som vi aldrig fick uppleva. Snackar typ HV och MoDo nu. Har dessvärre satt sig i skallen…

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Blir onekligen svårt att finna det som aldrig hände. ;-)

Sv: Apropå nånting...
Please sluta att kalla Malmö för plastlag och annat samt önska dem ur SHL. Måste ju finnas plats för lag i de större städerna också. Så att vi timråiter utanför bondvischan kan få se vårt lag live. Nu blir det väl inga fler chanser under resten av säsongen. 10-2 totalt i alla fall. Fint det. Dags att gå till sömns…

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer