Brodda13: skriv det i Brynäsboken! Jag höll på bli halshuggen när jag skrev att han var ojämn! Nu ger jag mig sjutton på att den nye kommer ta över förstespaden!
Tom Topp: Jag skrev i somras därinne att deras målvaktssida var en av lagdelarna som hade störst flopp-potential, motiverade det främst med att de var så höjda till skyarna att fallet skulle bli högt om det blev nåt annat än succé. Blev fullständigt sågad och idiotförklarad, kallades troll mm
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.