dempa: Man spelade bara torsdag och söndag, i slutspelet så mötte man varje lag tre gånger, jag kommer inte ihåg vad som gjorde att man fick hemmamatchen extra.
Villervalla: Just den säsongen var nog ett experiment för tidigare år kördes SM-serien över 14 matcher. Året efter började man med playoff-matcher för fyra bästa lagen. Det året vi torskade 3e avgörande semin borta mot Brynäs i Scandinavium. Jag har ett svagt minne av den matchen att vi släppte in 1-3 I 5-4-läge när vi jagade kvittering. Brynäs vann till slut med 4-1. Vi slog Skellefteå i bronsmatchen
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.