1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2406433

Sv: Apropå nånting...
Blir bättre å bättre för Modo och Löven, nu ser det ut som om Svedberg får förlängt med Djurgården. Man ska inte prata skit men mycket större chans för nån av dom att komma in i finrummet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Modo - Djurgården i finalen, där Modo om dom trycker på rätt knappar osv kommer gå segrande. Knappt sett några matcher från HA men ett Djurgården (som inte har samma styrka som HV förra året) och ännu igen finns inget annat än gå direkt upp, kan utnyttjas av tex Modo.

Vad för chans har tex Modo och Löven gentemot Djurgården tror ni? På papperet en sak men den mentala sidan tex Djurgården ska gå upp inget annat finns, ingen enkel uppgift.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer