Zäta75: Mkt handlar ju om budget också och jag har inte järnkoll på vad alla dessa kostar men Walli känns som en no brainer, även Stenqvist. Hjärtat ger Svensson ett 1 års kontrakt och sedan tycker jag EA är en jävligt bra rollspelare som säkert glider in bra under budget. Resten bör gå att ersätta med något bättre (det borde inte vara nån omöjlighet i a f). Erixon är väl typ vår dyraste back och då kräver jag faktiskt lite mer för pengarna, även om jag tycker han gör en habil insats.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.