1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2406439

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Då ska de vara att Juel fått klarhet från klubben att JJ är förste målis och hur han ställer sig i de. Konkurrens så hög som möjligt ska de gärna vara som tex två målvakter emellan med en sund balans i de hela.
Nu har jag inte så mycket inside info mellan JJ och Rautio, men finns en tydlighet vem har första skopan osv, sen har känslan av Rautio är en väldigt bra lösning för JJs utveckling (JJ pratat något tillfälle att Rautio medvetet eller bara han finns där utvecklat JJ själv).

Tankar, plus minus ?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Christoffer Lindholm: Rautio är i min bok alldeles för dålig Backup.Känner noll trygghet i de matcher han står.
FladderPelle som ofta hamnar fel i positionen enligt mig. Släpper returer i massor

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.