+ 2
Inlägg: 2406789
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Splittrar gärna på dem i PP, sen att man har en mer puckskicklig spelare vid blå istället för Stenqvist.
Sen att det är ren katastrof PP efter PP så fort man ger iväg pucken, plötsligt finns ingen som kan hålla defensiven och anfallet försvinner så blir man fast i mittzon resten av PP:et
Sen att det är ren katastrof PP efter PP så fort man ger iväg pucken, plötsligt finns ingen som kan hålla defensiven och anfallet försvinner så blir man fast i mittzon resten av PP:et
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Wedin - Hanzl - Halloran räknas inte in som giftig offensiv kedja? 😅
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: jaa, och enligt Timråhataren Runkqvist kommer vi sjunka i tabellen. Blir intressant att se om han får rätt. Ger noll och ingenting för dessa s.k experter.
+ 6
Jag är fortfarande beredd att gå emot Hamrin och flera andra med att jag gärna splittar på Dahlén och Emil.
Jag tror att vi kan få en bättre balans och höja offensiva spelet överlag om vi får till 2 riktigt giftiga offensiva kedjor.