1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2406806

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: dina formationer är facit till komplett succé.

Där finns mixen för att motståndaren inte ska orka matcha ner Timrå.

Tre formationer som kan skap och värja sig.

Om man möter ett lag med stark offensiv som för så kan man enkelt matcha in Boyce och blomman lite mer så inte alvarez och Halloran blir fastcheckade i egen zon mer än nödvändigt och vi får behålla Hallorans fart på rören längre in i matcherna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Hehe ja det ser ju mysigt ut på pappret som sagt, men sen skall det funka i teorin med.
Det negativa är ju att man sätter alla högerskyttar i 3:e och 4:e kedjan. Det optimala är väl att i allafall ha en högerskytt i alla kedjeformationer så man får lite mer hot så sett.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.