Sputnik: Hartmann och Walli i 4:e tror jag inte vi kommer att se, men det är en intressant tanke. Tror inte heller att man kommer att splitta på vår 1:a kedja.
Zäta75: Nej inte jag heller, sen vinner vi matcher och det är väl i grund och botten vad sporten ishockey går ut på. Skulle det visa sig att statistiken kommer ikapp oss så lär det väl laboreras en del mer kan jag tänka mig.
Men jag kör gärna på scenariot att vi är som en pingvin som trotsar naturlagarna och kan flyga. 😁
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.