{9037}: hoppas du trollar, 1-7 och nu 1-6 mot Västerås. Totalt klappkasst lag.
Att du tycker att en hård sving i knävecket som skadar vår bästa spelare är att "skrämma upp" får stå för dig. Sån skit hör inte hemma på en hockeyplan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att du tycker att en hård sving i knävecket som skadar vår bästa spelare är att "skrämma upp" får stå för dig. Sån skit hör inte hemma på en hockeyplan.