Nisse på Mon or: Man torskar alltså mot seriens sämsta lag. KLAPP-sämst! Så jävla dåliga har Almtuna varit den här säsongen. Och DIF leder med 2-0, men tappar ändå matchen. Så uselt så man dör.
Nisse på Mon or: En jävla skillnad på DIF och förra årets HV71. Det finns hopp att vi slipper dom i SHL! Om Tim Söderlund har någon agent så borde han nog byta, snacka om att döda en lovande karriär.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer