1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2408713

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Man torskar alltså mot seriens sämsta lag. KLAPP-sämst! Så jävla dåliga har Almtuna varit den här säsongen. Och DIF leder med 2-0, men tappar ändå matchen. Så uselt så man dör.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:

"Man torskar alltså mot seriens sämsta lag. KLAPP-sämst! Så jävla dåliga har Almtuna varit den här säsongen. Och DIF leder med 2-0, men tappar ändå matchen. Så uselt så man dör."

Nä, så uselt så att en myser. Hoppas alla lag hjälper Solna och DIF till fina och fler derbyn i HockeyEttan Östra.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Den här var inte att leka med, kommer ihåg att jag tyckte den var gräslig då det begav sig... kanske mitten/tidigt 80-tal.
Uppladdat:

500x0-chromeimage18-nov-2022-212500-cet.png


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer