Nisse på Mon or: Man torskar alltså mot seriens sämsta lag. KLAPP-sämst! Så jävla dåliga har Almtuna varit den här säsongen. Och DIF leder med 2-0, men tappar ändå matchen. Så uselt så man dör.
"Man torskar alltså mot seriens sämsta lag. KLAPP-sämst! Så jävla dåliga har Almtuna varit den här säsongen. Och DIF leder med 2-0, men tappar ändå matchen. Så uselt så man dör."
Nä, så uselt så att en myser. Hoppas alla lag hjälper Solna och DIF till fina och fler derbyn i HockeyEttan Östra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer