Knappast vårt problem. Bryr mig inte ett piss om DIF eller nåt annat lag än Timrå. Kollar därför inte på deras matcher heller. Imorgon är det vår tur igen och då är det dags att bry sig…
DJ Hemp: Okej? Det är ju bara att förbise saker du inte bryr dig om i så fall så har du löst problemet. Nu spelade inte Timrå ikväll så det gick ju inte att spela på dem.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Knappast vårt problem. Bryr mig inte ett piss om DIF eller nåt annat lag än Timrå. Kollar därför inte på deras matcher heller. Imorgon är det vår tur igen och då är det dags att bry sig…