+ 10
Inlägg: 2408837
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k:
Tack för filmerna. Ja, snacka om vilka fantastiska lag vi hade de åren. Fast vi håller kanske på att bygga upp nåt liknande nu? Skulle inte ha nåt emot fler finska fynd. Vi har ju helt rätt sportchef för det ändamålet.
Tack för filmerna. Ja, snacka om vilka fantastiska lag vi hade de åren. Fast vi håller kanske på att bygga upp nåt liknande nu? Skulle inte ha nåt emot fler finska fynd. Vi har ju helt rätt sportchef för det ändamålet.
+ 6
youtu.be/p8g0r5759Xg
youtu.be/GgBjXEyLqyI
youtu.be/-SesvtsyM9A
youtu.be/tE5O6drNp_A
(Finns säkert nån fler där också)
Man kan ju konstatera både det ena och det andra när man ser dom. Till exempel att kvalitén på sändningarna var sämre då än nu, att vi hade ett ruggigt lag i nån av filmerna och många fans idag känner nog inte igen hälften av alla spelare heller i filmerna.
Roligt minne i alla fall 😁