+ 2
Inlägg: 2408845
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Det diskuteras hockey, främst den som spelas. Nisse och Rip konstaterar att DIF suger, jag langade en bild på en bång där jag är less på DIF för att de inte gjorde fler mål. Typ det. Hockeyforum och ikväll spelade inte Timrå. Typ som att Hemp diskuterar att han gillar färgen gult på SAIKS matchställ. Allt handlar inte om Timrå när vi inte spelar :-)
+ 5
Ursäkta att frågorna framstår som dryga men jag missar poängen här.