1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2408900

Sv: Apropå nånting...
{9908}:

Inser nu att jag snäste av dig och andra och ber om ursäkt för det. Självklart ska ni få snacka om gårdagens DIF-match och vad som helst annat. Kan bara skylla på att jag blev full och trött efter ännu en veckas hårt (men roligt) slit. Säger alltså förlåt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ingen fara! Stänkte nog i mig någon rom för mycket själv så borde inte gått så hårt åt parodilaget DIF 😁 Nu vänder vi bland och laddar för jävla fullsatt HEMMAMATCH ❤️🤍 Ska förbi bolaget i Timrå och försöka plocka upp några goa pilsners till mig och svärfarsan. Överlät biljetterna idag pga kalas fram till matchstart, men ser den i Fagervik så hoppas jag får godkänt 😉

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Kan hända även den bäste.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.