Intressant och bra sammanfattning vad gäller spelare och fans. Han bortser från det faktum att en stor del av publiken kommer från Sundsvall (och Härnösand), men det är okej. Som f d sundsvallsbo vill man gärna sola sig i glansen av Timrå IK, men trots allt är det lilla Timrå kommun som står för bedrifterna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Intressant och bra sammanfattning vad gäller spelare och fans. Han bortser från det faktum att en stor del av publiken kommer från Sundsvall (och Härnösand), men det är okej. Som f d sundsvallsbo vill man gärna sola sig i glansen av Timrå IK, men trots allt är det lilla Timrå kommun som står för bedrifterna.