Rip Kirby: idag blir det åka av. Precis som {297} säger har Saik redan en match i benen medan Timrå inte spelat på 19 000 dagar (känns det som).
Den där jävla Möller lär väl åka runt och helt fantaaaastiskt lobba puckar över Timråbackarna så att kommentatorn gör i byxan.
Nåväl, hoppas att Timrå kan matcha upp och ge dom en jävla fight!
"Dags för toppmöte mellan Timrå och Skellefteå" vem hade trott att det skulle vara så man skulle beskriva den här matchen innan säsongen? Ganska mysigt!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer