Kerstin_k: om man börjar träna 2 dagar innan matchen då hinner man ingenting. Sitter här på arenan och kollr på matchen.. endast backarna och Lander som spelar.
{9829}: Jag fattar inte? Har Timrå inte tränat nått förrän i torsdags? Låter ju inte speciellt rimligt.
Och OM det skulle vara så antar jag att den långa vilan grundar sig i ett väl genomtänkt beslut. Dom är ju proffs och borde veta vad som är bäst för gruppen.
Eller du kanske menar något annat?
Lander dräller med puck som alla andra idag tycker jag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.