Inlägg: 2409188
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Dubbeld: Håller inte med dig om Lundin. Inte fasiken är han sämre än majoriteten av våra lirare hittills ikväll?
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Dubbeld: Jag är superkass på underliggande statistik och allt det där.
Men känslan är att första kedjan oftare (inte bara den här matchen) hamnar i defensiv zon än i offensiv.
Men känslan är att första kedjan oftare (inte bara den här matchen) hamnar i defensiv zon än i offensiv.
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Dubbeld: Jaha, Dahlen spelar alltså?? Killen som kom från NHL?
Ja jäklar, han sätter såna avtryck.
Ja jäklar, han sätter såna avtryck.
+ 1
Lundin är fortsatt klappkass
Hartmann lirar bättre men får en dålig utvisning för att SAIK spelaren håller klubban längst ned på isen och släpper den enkelt.
EP Dahlén fungerar fortfarande inte.
SAIK vill vinna