1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2409188

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Vi spelar då fan inte bra.

Lundin är fortsatt klappkass

Hartmann lirar bättre men får en dålig utvisning för att SAIK spelaren håller klubban längst ned på isen och släpper den enkelt.

EP Dahlén fungerar fortfarande inte.

SAIK vill vinna

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Dubbeld: Håller inte med dig om Lundin. Inte fasiken är han sämre än majoriteten av våra lirare hittills ikväll?

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Dubbeld: Jag är superkass på underliggande statistik och allt det där.

Men känslan är att första kedjan oftare (inte bara den här matchen) hamnar i defensiv zon än i offensiv.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Dubbeld: fruktansvärt dåliga är vi

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Dubbeld: Jaha, Dahlen spelar alltså?? Killen som kom från NHL?
Ja jäklar, han sätter såna avtryck.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.