+ 4
Inlägg: 2409311
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Sputnik: Lyckligtvis ser Linköping och Malmö ut att gå mot förlust också. Kan bara Luleå göra jobbet mot Oskarshamn så kan jag ta en förlust mot Skellefteå. Synd att det ska vara på hemmaplan med fulla läktare bara.
Två stora problem är förstalinan och PP. Det finns att jobba på!
Två stora problem är förstalinan och PP. Det finns att jobba på!
+ 5
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Sputnik: om vi bara ska ställa ut skridskorna mot topplagen så har vi ju 4x3 matcher där vi kammar noll och då kan vi börja blicka på lagen nedåt i tabellen istället för uppåt. Tyvärr tycker jag vi varit helt chanslösa mot Skellefteå, Växjö och Färjestad, det ser ut som att vi spelar i olika ligor.
+ 2
Vi har i mångt och mycket satt defensiven, frågan är när sätter vi offensiven?