JonteD: Ja nu drikk vi satan ikväll rabbuslingar å titt på fotboll ifrån Malmoe!! Vi ä int bättre å Lule komm piss på oss i Delfinen på torsda!!! Dä bar å bryt ihop ikväll rabbuslingar!! Vi ge fan i att!! Töm å glömm 🎉🎉🎉 Mä dä spele bli dä inge slutspel i vår!! Laleggga 2 mål mä bössan ikväll!!! HV ha vaknat!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi ä int bättre å Lule komm piss på oss i Delfinen på torsda!!!
Dä bar å bryt ihop ikväll rabbuslingar!!
Vi ge fan i att!!
Töm å glömm 🎉🎉🎉
Mä dä spele bli dä inge slutspel i vår!!
Laleggga 2 mål mä bössan ikväll!!!
HV ha vaknat!!