1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2409553

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
DJ Hemp: Anledningen för att jag trodde på torsk är för att SAIK är ett bra hockeylag; Varför jag blir så förbannad är för att laget spelar som dom gör; AIK var fan inte tip topp ikväll, det var vi som gjorde så att dem såg bra ut genom att se totalt förlamade ut.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Dubbeld:

Trodde själv på torsk av samma anledning. Samt att det sitter i skallen att vi brukar vara kassa efter ett uppehåll som vi spelat bra innan. Har fattat läget med dagens match genom att läsa alla kommentarer. Men det är bara att bryta ihop och komma igen som vanligt liksom. Vi har ju varit med om betydligt värre. Hade detta på känn…

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.