Ja, även solen måste få ha sina fläckar. JJ räddade många poäng åt oss i början av serien. Annars hade vi inte legat där vi är nu. Sedan har vi visat oss vara jävligt vassa i OT dessutom. Har väl 6-1 i den statistiken. När hände det senast? Finns mer att plocka fram ur den här truppen. Lutar definitivt mer åt slutspel än åt kval i alla fall.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja, även solen måste få ha sina fläckar. JJ räddade många poäng åt oss i början av serien. Annars hade vi inte legat där vi är nu. Sedan har vi visat oss vara jävligt vassa i OT dessutom. Har väl 6-1 i den statistiken. När hände det senast? Finns mer att plocka fram ur den här truppen. Lutar definitivt mer åt slutspel än åt kval i alla fall.