Har lämnat den där förlusten bakom mig nu. Alla borde ha rätt att göra sina misstag, även om vissa kan bli rätt kostsamma ibland. Tänker dock att man bör sträva efter att minimera dem. Men, som sagt, livet går vidare ett tag till. Luleå i Delfinen är ingen favoritmotståndare. Tror att vi får hämnas desto mer på Oskars istället. Kändes så bra när vi tog dem stabilt med 3-0 sist. Var ju med dessa siffror vi torskade SHL-platsen mot dem 2019. Rätt symboliskt med andra ord.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Har lämnat den där förlusten bakom mig nu. Alla borde ha rätt att göra sina misstag, även om vissa kan bli rätt kostsamma ibland. Tänker dock att man bör sträva efter att minimera dem. Men, som sagt, livet går vidare ett tag till. Luleå i Delfinen är ingen favoritmotståndare. Tror att vi får hämnas desto mer på Oskars istället. Kändes så bra när vi tog dem stabilt med 3-0 sist. Var ju med dessa siffror vi torskade SHL-platsen mot dem 2019. Rätt symboliskt med andra ord.