Tror jag med. Har bara byggt upp en förhoppning om att vi ska nå slutspelet till våren. Tänker att vi har ett lag för det. Men det där med Brynäs och Leksand känns lite väl mycket 1970-tal, då du och jag var små. Vi måste tänka lite annat nu. Att ta oss förbi en massa annan skit som ligger där som ena stoppklossar för det där åtråvärda SM-guldet som vi så gärna vill ha. Inser att det inte lär hända den här säsongen heller, men vi kanske kan lägga en grund för det lite senare?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror jag med. Har bara byggt upp en förhoppning om att vi ska nå slutspelet till våren. Tänker att vi har ett lag för det. Men det där med Brynäs och Leksand känns lite väl mycket 1970-tal, då du och jag var små. Vi måste tänka lite annat nu. Att ta oss förbi en massa annan skit som ligger där som ena stoppklossar för det där åtråvärda SM-guldet som vi så gärna vill ha. Inser att det inte lär hända den här säsongen heller, men vi kanske kan lägga en grund för det lite senare?