1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2409758

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Smokey: Någon har lurat dig om du betalade 4.500:-för en så gammal Samsung. ;-)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Erol Ateceae: OK.

Avslöjad.

Jobbigt gå in här på HS så här direkt efter nattens övningar…

Bytte fan till mig min Samsung LE32R89BD för många år sedan på en dåligt upplyst parkeringsplats direkt ur bakluckan på en rostig 745:a om jag minns rätt.

Snubben som dealade hade kort svart skinnjacka och utsvängda gabardinbrallor. Fast klockan var efter 22 hade han dessutom svarta solglasögon.

Lurad blir man alltid. Jag vill inte gå in på min insats i den affären. Värderingen till fyra å fem är ytterst subjektiv…

Precis som många av domarnas insatser hittills i SHL.

Annars hade tv-jäveln flimrat ett tag till!

Och ölen hade jag köpt i en tysk gränsaffär. 14.50 stämmer inte heller. Jag bara ljuger;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.