Tjena, jag hoppar in i diskussionen här med ett litet annorlunda ämne. Jag var på matchen i NHC igår och gick sedan ut på krogen där jag dels stötte på Dahlen, Stenqvist, Svensson, Walli, Blomman mm. Nu kanske jag är larvig, men känns det inte lite... konstigt att vara ute på krogen samma kväll efter man har förlorat matchen hemma? Eller fattar ni vad jag menar, för det kändes som att man förlorar lite av den proffsiga synen man har på dom när dom gör så? Eller vad tycker ni?
Labban: Precis. Ytterligare en indikation på felskär när man ser kroppsspråket är att han fortsätter spela och liggande på magen försöker nå och vispa bort pucken. Det gör man nog inte vid ett överdrivet försök att filma, annars är man som Kerstin säger: en idiot och geni på samma gång…
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer