Kerstin_k: Till 99.99% säkerhet ett felskär/släpp, och som du säger: kroppsspråket där huvudet/ögonen vrids och fokuserar mot pucken samtidigt som det släpper indikerar att det inte är nåt medvetet försök att filma. Med tanke på den aktuella debatten om just filmningar som spelarna knappast har missat, låter det inte troligt att Wingerli skulle riskera att bli till fullständigt åtlöje genom att medvetet ramla en halvtimme efter att ha fått ett litet rapp på byxan, typ….
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Med tanke på den aktuella debatten om just filmningar som spelarna knappast har missat, låter det inte troligt att Wingerli skulle riskera att bli till fullständigt åtlöje genom att medvetet ramla en halvtimme efter att ha fått ett litet rapp på byxan, typ….