{10052}: Kan ju också vara en aktivitet i det berömda "få-ihop-laget-tänket". Du vet det där Boyce har svart bälte i. Om den där bärsen igår gör att nån blir ännu mer villig att offra en hörntand för laget säger jag go for it.
Dessutom är dom ju vanliga människor som vi. Skulle faktiskt tippa på att nån i laget är lika galen i IPA som jag är. 🤷🏻♂️
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dessutom är dom ju vanliga människor som vi. Skulle faktiskt tippa på att nån i laget är lika galen i IPA som jag är. 🤷🏻♂️