{10052}: Nej, det är inte konstigt att ett gäng vänner är ute och käkar/tar nån öl efter jobbet en lördag. Att du gjorde ett konto bara för att skriva det känns mer som att du vill sprida dålig stämning.
Nejdå det var inte min mening att sprida dålig stämning, var bara intresserad vad andra tycker - Men självfallet är grabbarna människor dom med som ska få njuta av bira. Det var mer sammanhanget snarare än själva grejen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer