He he, okej. Men i så fall vill jag minnas att vi var bättre under den första halvan av matchen mot Växjö än under den sista. Kan det stämma? I så fall är det fortfarande bara en match på raken som vi börjat spekla i 3:e vid 0-2-underläge 🤤
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
He he, okej. Men i så fall vill jag minnas att vi var bättre under den första halvan av matchen mot Växjö än under den sista. Kan det stämma? I så fall är det fortfarande bara en match på raken som vi börjat spekla i 3:e vid 0-2-underläge 🤤