Jag kan få högt blodtryck av att se att sjökvist ska döma en Timrå match men Daniel Eriksson är värre. Han verkar få varannan match vi spelar och det är samma jävla sak varenda gång.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kan få högt blodtryck av att se att sjökvist ska döma en Timrå match men Daniel Eriksson är värre. Han verkar få varannan match vi spelar och det är samma jävla sak varenda gång.
Sjökvist känns bara som inte så bra.
Daniel känns bara rakt igenom korrupt…